Primaria
- Primar
- Viceprimar
- Secretar
- Departamentele primariei
- Organigrama
- Lista salarizare functii publice si contractuale Comuna Moldoveni
- Statul de functii
- Declarații de avere și interese 2022
- Declarații de avere și interese 2021
- Declarații
- Dispozitii Primar
- Regulament intern pentru personalul salariat al Primăriei comunei Moldoveni funcţionari publici şi personal contractual
- Regulament de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al primarului
- Codul de etica
- Strategia Națională Anticorupție
Consiliul local
Proiecte și investiții
Category Archives: Stiri
Anunt publicitar nr2731 din 22.10.2021 si proces verbal nr 2732 din 22.10.2021
Anunt dezbatere publica
ANUNT SUPUNERE DEZBATERE PUBLICA
DOCUMENTATIE PRIVIND DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT in calitate de concedent, anunța supunerea pentru dezbatere publica a documentației privind DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT.
Întreaga documentație poate fi descărcată apăsând AICI.
Perioada dezbaterii publice este de 30 zile, adică pana la data de 20.11.2021 inclusiv.
Din cauza situatiei actuale generate de Pandamia COVID-19, nu se va organiza o sedinta publica de dezbatere, toate sugestiile/cererile/indicatiile/reclamatiile vor putea fi transmise in scris prin una din urmatoarele cai:
- Email la adresa: primaria_moldoveni@yahoo.com
- Telefon:Tel 0233745862;Fax: 0233745862
- La registratura Primariei, de luni pana joi, intre orele 9:00-15:00, sau prin corespondenta postala la adresa: PRIMARIA COMUNEI MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
La finalizarea perioadei de dezbatere toate comunicarile primite vor fi centralizate, analizate si implementate (daca va fi cazul).
Documentatia in forma finala va fi supusa aprobarii Consiliului Local MOLDOVENI, atribuirea contractului de delegare a gestiunii se va face prin procedura simplificata, in baza L100/2016, prin SICAP.
DOCUMENTATIE PENTRU SITE COMUNA MOLDOVENI
Documentele doveditoare privind componenta si veniturile familiei\persoanei singure: lemne, combustibili petrolieri si combustibili solizi
Anunt nr 926 din 29.03.2021 si pv nr 927 din 29.03.2021
INFORMARE
COMUNA MOLDOVENI
JUDETUL NEAMT
NR.20/05.01.2021
INFORMARE
Aceasta informare este efectuata de COMUNA MOLDOVENI, cu sediul in loc. Moldoveni, com. Moldoveni, jud. Neamt, ce intentioneaza sa solicite de la Siostemul de Gospodarire a Apelor Neamt, aviz de gospodarire a apelor pentru investitia ,,REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI SI PODURI AFECTATE DE PAGUBELE PRODUSE IN URMA CALAMITATILOR IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT’’. Aceasta investitie este: noua. Ca rezultat al acestei activitati nu vor rezulta ape uzate. Aceasta solicitare de aviz este conforma cu prevederile Legii apelor nr. 107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodarire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata . Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului la adresa mentionata si la Sistemul de Gospodarire a Apelor Neamt, Piatra Neamt, B-dul Dacia nr.5A , TEL. 0233-217177, dupa data de 06.01.2021.